Morgonstund har guld i mund...

2009-08-28
Jag är sådan där galen människa som dricker morgonkaffet i trädgården året runt. För att förstärka känslan har jag köpt en jättefin mugg som håller mig sällskap. Den är inhandlad i Ateljé Pyttsan i Vaxholm under sommarens segelsemester. Konstnären är en fantastisk kvinna som heter Monica Linderoth. Hela hon utstrålade ett fantastiskt lugn. Butiken är helt klart värt ett besök.



 I lilla skogen har jag min stubbe för eftertanke. Här sitter jag ofta och funderar. Jag skulle aldrig orka med mitt stressiga liv med alla intryck om jag inte fick den här tiden för mig själv. I dagens samhälle glömmer vi alldeles för ofta bort oss själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0